ЗАХИСТ ПРАВ ТВОРЦІВ РЕКЛАМИ ВІД НЕПРАВОМІРНОГО ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ

  • Г. О. Ульянова Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: реклама, автор реклами, виробник реклами, замовник реклами, неправомірне використання реклами, захист прав інтелектуальної власності, автор рекламы, производитель рекламы, заказчик рекламы, неправомерное использование рекламы, защита прав интеллектуальной собственности, advertisement, author of advertisement, producer of advertisement, customer of advertisement, illegal use of advertisement, protection of intellectual property rights

Анотація

Отаття присвячена аналізу нормативно-правових актів, які встановлюють заборону на неправомірне використання рекламних матеріалів. У відносинах, які виникають у зв'язку зі створенням та розповсюдженням реклами, права інтелектуальної власності реалізуються не в повній мірі, що обумовлює й особливості захисту прав творців рек­ламних матеріалів у випадку їх неправомірного використання.

 

The article devoted to comprehensive analysis the legislation, which sets limits on the illegal use of advertising. The author elucidates the peculiarities of copyright protection in the legal relations arising from advertisement.

Біографія автора

Г. О. Ульянова, Національний університет «Одеська юридична академія»

докторант кафедри права інтелектуальної власності та корпоративного права

Опубліковано
2012-05-06