ПОНЯТТЯ ТА ОЗНАКИ МЕХАНІЗМУ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ

  • О. В. Марченко Міжрегіональна Академія управління персона­лом
Ключові слова: механізм адміністративно-правового забезпечення, поняття, ознаки, мета, суб'єкти суспільних відносин, рекламні послуги, механизм административно-правового обеспечения, понятие, признаки, цель, субъекты общественных отношений, рекламные услуги, mechanism of administrative and legal support, concept, features, purposes, subjects of public relations, advertising services

Анотація

У статті, Ґрунтуючись на основі наукових позицій учених, досліджено етимологію терміна «механізм». З урахуванням специфіки адміністративно-правової галузі зроблено висновок про публічність механізму адміністративно-правового забезпечення рекламних послуг. Сформульовано власне авторське визначення поняття адміністрзтивно-правового забезпечення рекламних послуг. Виокремлено основні ознаки досліджуваного правового явища.

 

The article is based on scientifically-based scientists studied the etymology of the term "mechanism". With specific administrative and legal industry concluded publicity mechanism of administrative and legal support advertising services. Formulated proper copyright definition of administrative and legal provision of advertising services. Author determined basic features of the investigated legal phenomenon.

Біографія автора

О. В. Марченко, Міжрегіональна Академія управління персона­лом

докторант, кандидат юридичних наук

Опубліковано
2014-05-23